Зворотній дзвінок
Кошик покупок
  • Ваш кошик порожній!

Оплата і Доставка

Умови доставки по місту Одеса:

Доставка по місту Одеса здійснюється кур'єром з 12:00 до 19:00 на протязі 1-2 робочих днів після підтвердження замовлення. Замовлення, оформлені у вихідні або святкові дні, обробляються і доставляються на початку робочого тижня або на наступний робочий день. При купівлі товару на суму понад 2000 грн. Доставка здійснюється безкоштовно.

Вартість доставки по місту Одеса:

до 5 кг - 70 грн.

від 5 кг - 100 грн.

Кожна доставка індивідуально обговорюється з нашими менеджерами.

Переконливе прохання,перевіряти товар при отриманні у присутності кур'єра, уважно оглянути та перевірити його на предмет відповідності до Вашого замовлення. При виявленні заводських дефектів або будь-яких невідповідностей Ви можете відмовитися від оплати товару або вимагати його заміни. В інших випадках претензії щодо обміну неякісного товару не розглядатимуться.

У разі відмови покупця від товару з будь-яких причин, покупець зобов'язаний оплатити послуги доставки кур'єром.

Увага! Підйом великогабаритних товарів здійснюється до квартири або офісу замовника безкоштовно тільки при наявності справного ліфта. В іншому випадку, кур'єр доставляє товар до парадного входу або під'їзду. При бажанні доставки "до дверей" до вартості доставки додається 15 грн. за поверх!

Вартість доставки замовлення по Україні:

По Україні доставка здійснюється при замовленні товару на суму від 200 грн. Вартість доставки розраховується індивідуально для кожного замовлення виходячи з його ваги, регіону та способу доставки. Доставка замовлення здійснюється за рахунок покупця.

Доставка замовлення в межах України здійснюється за допомогою транспортної компанії «Нова Пошта». З адресами представництв компанії у Вашому місті ви можете ознайомитися перейшовши за посиланням: Адреси представництв .

Можлива відправка замовлень іншими транспортними компаніями, які для Вас прийнятні.
Після оформлення замовлення з Вами зв'яжеться наш менеджер і узгодить умови доставки і оплати.

При отриманні товару, через транспортну компанію, покупець зобов'язаний оглянути і перевірити цілісність упаковки, а також перевірити вміст посилки. При виявленні пошкодженої упаковки, недостачі, заміни або пошкодження товару знаходиться в посилці, покупець повинен:

скласти з представником ТОВ "Нова Пошта" акт прийому-передачі вантажу (бланк акту знаходиться у співробітників компанії «Нова Пошта»;

написати претензію [email protected];

вантаж залишити на відділенні ТОВ "Нова Пошта"

В іншому випадку претензії по комплектації і цілісності замовленого товару розглядатися не будуть.

Терміни і час доставки для кожного замовлення обумовлюються індивідуально і залежать від категорії замовлених товарів, часу надходження замовлення в службу доставки, а також місця призначення.

Важливо: У разі якщо товар не підійшов клієнту і не має заводський брак або інших ушкоджень під час доставки, повернення товару здійснюється за рахунок покупця.

Відміна або зміна замовлення:

Якщо Ви вирішили додати або прибрати товар з оформленого замовлення або скасувати замовлення, Вам необхідно зв'язатися з нашими менеджерами по телефону.

Увага! Скасувати замовлення доставляється поштою або кур'єрською службою неможливо, тому, будь ласка, намагайтеся формувати замовлення, в яких не буде потрібно вносити зміни. Якщо все-таки Ви бажаєте скасувати або внести виправлення в замовлення - телефонуйте до нас в офіс по телефону. Ми постараємося Вам допомогти.

Шановні покупці!

Переконливо просимо Вас під час оформлення замовлення уважно перевіряти дані, що надсилаються системою по електронній пошті для підтвердження. У разі зміни даних або параметрів замовлення бажано в найкоротші терміни повідомити про це менеджеру по телефону