+38 (098) 499-40-47 Зворотній дзвінок
Кошик покупок
  • Ваш кошик порожній!

Оплата і Доставка

Вартість доставки замовлення по Україні:

Мінімальна сума замовлення - 300 грн. 

Після оформлення замовлення з Вами зв'яжеться наш менеджер і узгодить умови доставки і оплати.

По Україні доставка здійснюється за рахунок покупця згідно тарифів перевізника. При купівлі товару на суму понад 2000 грн доставка на відділення перевізника безкоштовна, за виключенням крупногабаритного товару або товару не стандартної форми (наприклад: фітнес станції, шведські стінки, турніки, манекени, мішки та груші для боксу тощо).

Доставка замовлення в межах України здійснюється за допомогою транспортної компанії «Нова Пошта». З адресами представництв компанії у Вашому місті ви можете ознайомитися перейшовши за посиланням: Адреси представництв 

Можлива відправка замовлень іншими транспортними компаніями, які для Вас прийнятні. Терміни і час доставки для кожного замовлення обговорюються індивідуально.

При отриманні товару через транспортну компанію, покупець зобов'язаний оглянути і перевірити цілісність упаковки, а також вміст посилки. При виявленні пошкодженої упаковки чи товару, або не відповідності замовлення, покупець повинен:


- скласти з представником ТОВ "Нова Пошта" акт прийому-передачі вантажу (бланк акту знаходиться у співробітників компанії «Нова Пошта») 

- написати претензію на електронну адресу [email protected]

- вантаж залишити на відділенні ТОВ "Нова Пошта"


В іншому випадку претензії по комплектації і цілісності замовленого товару розглядатися не будуть.


Важливо: У разі якщо товар не підійшов клієнту і не має заводського браку,  або інших ушкоджень під час доставки, то повернення товару здійснюється за рахунок покупця.


Відміна або зміна замовлення:


Якщо Ви вирішили додати або прибрати товар з оформленого замовлення або скасувати його, Вам необхідно зв'язатися з нашими менеджерами по телефону.


Увага! Скасувати замовлення яке вже доставляється поштою або кур'єрською службою неможливо.


Шановні покупці!


Переконливо просимо Вас під час оформлення замовлення уважно перевіряти дані, що надсилаються системою по електронній пошті для підтвердження. У разі зміни даних або параметрів замовлення бажано в найкоротші терміни повідомити про це менеджеру по телефону.


Способи оплати

Готівка (в магазинах);

Безготівковий розрахунок;

Післяплата на поштовому відділенні;

Оплата за допомогою картки Visa або Mastercard, сервісу LiqPay або терміналу Приватбанку;

Оплата за допомогою Приват24.


Повернення 

Згідно статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути повернутий в магазин протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови:

 

товар, не був у вжитку і не має механічних пошкоджень, слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію.

товарний вигляд збережений - тобто залишилися всі ярлики, наклейки і інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, запакований як при покупці.

присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку) збережені всі ярлики і заводське маркування.


Якщо товар пошкоджений або має інші дефекти - повернення виробу проводиться тільки за наявності висновку сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені, заводський брак, або неможливості гарантійного ремонту.

Повернення товару в повному обсязі (зазначеному в розрахунковому документі) можливий протягом 14 днів не рахуючи дня покупки.